השר דרעי הספיד בבכי מר: "רבנו, על מי עזבתנו?"

מערכת האתר No Comments on השר דרעי הספיד בבכי מר: "רבנו, על מי עזבתנו?"

יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי הספיד בבכי מר את מורו ורבו זקן נשיא מועצת החכמים מרן הגאון הגדון רבי שמעון בעדני שליט"א. "רבי שמעון הוא זה שדאג לסמינרים לבנות הספרדיות, אני מבטיח לך רבנו, שנמשיך בכל הכח להחזיק את מה שהקמתם" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי בדברי הספד ודמע בהלווית מרן פאר הדור הגר״ש בעדני זצוק״ל: "כי אבי ואמי עזבוני, אוי רבנו, בהלווית מרן חכם שלום זצוק״ל אמרת משפט מצמרר: חכם שלום למה הלכת, אני הייתי צריך ללכת כי אני יותר מבוגר ממך.. והנה הלכתם כמעט ביחד, ומי יורה לנו דעה וינחה אותנו את הדרך".

"בנות ישראל תבכו, מי דאג לסמינרים? מי דאג לתלמידות אור החיים? מי דאג לתלמודי התורה? את כולם נשא על שכמו הרב בעדני. במערכה האחרונה בבחירות, גם כשהיה במצב רפואי קשה הוא הגיע וזעק את הזעקה למען התנועה" הוסיף דרעי בבכי.

"אין לי כוחות לדבר. רבינו הקדוש, אני רוצה להבטיח לך שנמשיך בדרך שהתוות לנו, יחד עם מרן רבנו עובדיה יוסף ומרן חכם שלום כהן זצוק״ל, החוט המשולש לא במהרה יינתק".

"עם ישראל זקוק לישועה, אני מתחנן לפניכם, תעמדו לפני כיסא הכבוד ואל תרפו. ותתפללו עלינו, שנוכל לעמוד במשימה הגדולה של הדור הזה כי כשל כוח הסבל, עד שהקב״ה יגאל אותנו במהרה".

 

להאזנה בקובץ MP3:



0 תגובות